Kids crew en een mini 'Passion'-kruis

Op 2 april gebeurt er veel in en om de kerk aan de Kerkstraat. Als Protestantse gemeente Renkum en Heelsum zijn we een onderdeel van de landelijke 'Passion 40 daagse' die via de landelijke PKN is bedacht en wordt (uit)gedragen. We vullen een programma voor kerk én buurt. Met een paaswake en een sing-in.

Paaswake op 2 april

Naast het billboard 'Wij volgen Jezus' komt op zaterdag 2 april een Passion kruis te staan, een mini variant van het kruis dat dit jaar Doetinchem aan doet tijdens 'the Passion'.

In de kerktuin van de Renkumse kerk aan de Kerkstraat  wordt op zaterdag 2 april een paaswake gehouden (tussen 12:00-16:00 uur) waarbij rondom dit verlichte kruis kaarsjes kunnen worden gebrand en gebedsintenties worden gedeeld.  Voor de zinzoeker(s) staan er waxinelichtjes klaar, is er koffie en thee en zijn er ook luisterende oren.

Sing-in 'Kids Crew'

Om 19:00 uur staat een concert van 'Kids crew' gepland. Een interactief concert met bekende- en nieuwe (kinder)liedjes. Kaartjes kosten: € 7,50 voor volwassenen en € 3,50 voor kinderen (tot 15 jaar). Wacht niet en bestel meteen je kaarten!

We kunnen nog hulp gebruiken!

Voor deze extra activiteiten hebben we nog wat 'handjes' nodig. Wie wil ons helpen met het volgende:
•    3x koks voor Kids Crew (=zanggroep)
•    2x koffieschenkers
•    2x koffiezetters (afwasploeg)
•    2x kaarsen uitdelers op de markt
•    Opbouwen Passion kruis
•    Afbreken Passion kruis
•    bemensing tafel (activiteit met post-itt)
•    bemensing tafel (activiteit met ansichtkaarten)

Potjes voor licht
Ook zoeken we nog met spoed glazen potjes voor waxinelichtjes. Denkt u aan ons voordat u naar de glasbak gaat?
Tot slot: via onderstaande telefoonnummers kun u meer info vergaren en/of aanmelden. Een warme groet van hart tot hart!

• kerngroep Sing-in: Evelien Klein, Christine Rijks, Sjanie Koelewijn (0317-312777)
  • kerngroep Paaswake: Martijn Scheffer, Mieke Stigter, ds. Joke Quik (0317-769017)