Kindervieringen

Ben jij eerder bij de kinderkerk of kindernevendienst geweest? Dan hebben we nu echt iets voor jou: de kinderviering. De nieuwe naam voor kinderkerk of kindernevendienst. Ook als je daar nog niet bent geweest ben je van harte welkom: we tellen allemaal mee!

Waar en wanneer?

een keer in de twee weken is er op zondag een kinderviering. We zien je om 9.50 uur bij de deur van Overweide of je zit bij jouw ouders in de kerk. Je kan uiterlijk om 11.15 weer worden opgehaald bij deur van Overweide.

Mis niks

Wil je tussendoor niks missen en ben je benieuwd naar de verhalen van de overige weken? Die vind je via Bijbel Basics

Coördinatie Kinderviering
Jojanneke van der Molen, Willeke van Kan en Evelien Klein (t) 06 13 99 44 33 of stuur een e-mail

Ook de leiding telt mee!

We zijn nog steeds op zoek naar meer mensen die leiding willen geven. We hebben al veel mensen gevraagd, maar de animo is nog niet zo groot. Hierdoor is de leiding die nu wil meehelpen iedere drie weken aan de beurt. Dat is op de lange termijn niet vol te houden. Leiding geven is leuk en echt niet moeilijk: Bijbel Basics rijkt het verhaal aan en er staan ook altijd veel suggesties en ideeën voor de verwerking bij.

"Loop gerust een keer mee en ervaar hoe het leuk het is om een Kinderviering te leiden."

Coördinatie Kinderviering
Jojanneke van der Molen, Willeke van Kan en Evelien Klein (t) 06 13 99 44 33