Ds. Wouter Koelewijn

Met veel plezier ben ik predikant. Vooral het bestuderen van de Bijbel heeft mijn warme belangstelling. Wat ik daarbij ontdek, geef ik ’s zondags tijdens de kerkdienst graag door aan de gemeente. Daaraan koppel ik in de regel de vraag: wat kunnen wij hier vandaag mee?

Samen in gesprek met God
Daarnaast ligt mijn hart bij het pastoraat. Dat doe ik graag. Ik waardeer het erg als mensen mij in vertrouwen nemen. In gesprek met elkaar en samen in gesprek met God kun je soms een stapje verder komen.Ik ben er voor mensen uit onze gemeente, maar als dat zo uitkomt, ben ik ook beschikbaar voor mensen die zich buiten de gemeente. Wie behoefte heeft aan een gesprek kan altijd contact met mij opnemen.

Kerkelijke loopbaan
Sinds 15 juni 1997 ben ik verbonden aan de gemeente van Renkum. Met mijn vrouw en onze drie kinderen kwam ik van Krimpen aan den IJssel. Ik ben op 20 oktober 1957 geboren in Spakenburg, heb gestudeerd in Apeldoorn en in Utrecht. In 1980 ben ik predikant geworden in Woubrugge, een dorpje in de buurt van Leiden en Alphen aan de Rijn. In 1986 ben ik naar Krimpen gegaan en vandaar dus naar Renkum. Op 15 maart 2015 werd ik bovendien verbonden aan de gemeente van Heelsum. Sinds 1 januari 2021 ben ik predikant van de nieuwe Protestantse gemeente te Renkum en Heelsum.

Ik ben bereikbaar via e-mail (zie contactformulier) en telefonisch op 0317 312 777.

Ds. W. (Wouter) J.J. Koelewijn

Ds. Joke Quik-Verweij

In Zuid-Holland werd ik geboren, geschoold en gevormd. In Leiden studeerde ik theologie en deed ik de kerkelijke opleiding. Wie mijn afstudeervakken kent (Pastoraat, Missiologie en Nieuwe Testament), ontdekt meteen waar mijn hart voor klopt: de mens en het Woord!

Herderin
In Gelderland werd, was en bleef ik 'herderin': van Eck en Wiel in de Betuwe kwam ik via Spankeren, Laag Soeren en Dieren Noord-Oost (op de Veluwezoom) in het mooie Renkum-Heelsum terecht. Hier hoop ik samen met u handen en voeten te geven aan 'Geloof, hoop en liefde'.

Ik ben bereikbaar via e-mail (zie contactformulier) en voor huisbezoek mag u mij gerust bellen op telefoonnummer: 0317 76 90 17.

Ds. (Joke) Quik-Verweij